loading...
جدیدترین بازیها, نرم افزارها,اهنگ ها, فیلم ها
ali بازدید : 156 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

 

10مساله اساسی در یک رابطه جنسی

1-رابطه جنسی یكی از ابعاد ارتباطی بین زن و مرد می باشد( بعد اقتصادی،بعد عاطفی ، بعد فكری، بعدجنسی) و رابطه جنسی مساله عجیب و غریب و چندش آوری نیست كه خانواده ها نسبت به آن بی توجه باشند. متاسفانه بسیاری از خانواده ها در آموزش مسئله رابطه جنسی به فرزندان خود كوتاهی می كنند.

 

2- خانمها توجه كنند رابطه جنسی یك قسمت از رابطه زن و مرد هست و قسمت شروع هم می باشد پس راجع به آن واقع بین باشیم.آقایان هم توجه كنند كه رابطه جنسی تنها رابطه بین زن و مرد نیست.



ادامه ی مطلب را بخوانید...



 


ali بازدید : 94 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

10عاملی که علاقه زنان را به رابطه زناشویی کم می‌کند


آیا کاهش میل جنسی زنان تحت تاثیر اختلافات آنها با شوهرانشان است؟ آیا باید الگوها را تغییر داد؟ آیا نیاز به کمک یک پزشک ویا درمانگر جنسی دارید؟
 
 
یکی از مضامین مشترک در سوالات درباره سلامت جنسی دلایلی است که زنان را به رابطه جنسی با همسرشان بی‌علاقه می‌کند. 10 موردی که در زیر می‌آوریم از جمله شایع‌ترین دلایل بی علاقگی زنان به رابطه زناشویی است :

ادامه ی مطلب را بخوانید...

ali بازدید : 70 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

رفتارهای طبیعی و انتظارات مردان و زنان پس از رابطه جنسی و مقاربت


یکی از مشکلات عمده بین زوجها تغییر رفتار آنها و سردی آنها پس از رابطه جنسی میباشد ، معمولا این برداشتها به علت عدم شناخت جنس مخالف حاصل می شود.

تغییرات مردان پس از انزال و مقاربت :

معمولا آقایان بعد از رابطه جنسی احساس خواب آلودگی و کوفتگی دارند ، این حالت کاملا طبیعی است . خیلی از آقایان بعد از مقاربت برای دقایق یا حتی ساعاتی تحریک نمی شوند و نعوظ مجدد در آنها اتفاق نمی افتد که این فرایند هم کاملا طبیعی است و نشانه بیماری یا اختلال جنسی نیست . . معمولا اگر بعد از رابطه جنسی با اقایان حرفهای عاشقانه بزنید آنها فقط تائید میکنند ، اقایان ممکن است موقتا بعد از مقاربت از نظر احساسی کمی سرد به نظر برسند که همانطور که گفته شد این حالت موقتی است . آقایان انتظارد ارند بعد از رابطه جنسی کمی فکر کنند و معمولا هم فکرشان بازتر می شود . تمرکز فکری اقایان بعد از مقاربت و انزال ارتقاء میابد .

ادامه ی مطلب را بخوانید...

ali بازدید : 99 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

رفتارهایی که تحریک جنسی مردها و زن ها را خاموش میکند

خصوصیاتی که شعــله تـحریــک جنــسی آقایون را خامــوش مـی کــنــد

خانم ها آیا می دانید که چه چیزهایی شعله جنسی آقایون را خاموش می کند؟ خیلی چیزها البته ممکن است رفتار یا خصوصیتی که شعله جنسی یک مرد را خاموش می کند، برای مرد دیگر اینطور نباشد. بعد از انجام تحقیقات مختلف، ما به این نتایج رسیــده ایم. در این مقاله لیستی 10 موردی از مهمترین چیزها و رفتارهایی که تحریک جنسی آقایون را متوقف می کند، گرد آورده ایم. خانم ها همیشه به یاد داشته باشید ممکن است همه این موارد شعله تحریک همسر شما را خاموش نکند اما در هر حال از جمله متداولترین مسائلی است که می تواند منجر به آن شود.

1. زن هایی که مثل پلیس های ترافیک عمل می کنند.


یعنی زنهایی که حین عمل جنسی از مردشان می خواهند کاری را انجام دهد. مثلاً می گویند، لباسم را آرام دربیار، حالا گردنبندمو دربیار، نه نه نه اینقدر تند، با دستت موهامو نوازش کن، و و و.... بله خیلی از خانم ها هستند که موقع رابطه جنــســی چنین رفتاری دارند. در تحقیقاتی که ما انجام دادیم مردها واقعاً از این رفتار متنفر بودند. البته ابراز احساستان درمورد رابطه جنــســی بااینکه مثل یک پلیس ترافیک دستور بدهید، خیلی فرق می کند.


ادامه ی مطلب را بخوانید...

ali بازدید : 105 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

با ترک این 8 عادت بد، ازدواجی موفق داشته باشید



ساری هارر و ریتا دماریا دو نفر از روانشناسان معروف مدعی اند که خوشبختی نتیجه از بین بردن این 8 عادت است که یک ازدواج خوب را زیر و رو می کند. اگر حتی یکی از این عادتها را دارید مقاله زیر را بخوانید.

همه ما می خواهیم ازدواج و زندگی خوشبخت و سعادتمندانه ای داشته باشیم. درست است؟ ساری هارر و ریتا دماریا دو نفر از روانشناسان معروف مدعی اند که خوشبختی نتیجه از بین بردن این 8 عادت است که یک ازدواج خوب را زیر و رو می کند. اگر حتی یکی از این عادتها را دارید مقاله زیر را بخوانید.

آیا از عادات بد ازدواج آگاهی دارید؟
در این مقاله، ساری هارر و ریتا دماریا، عادتهایی که شما باید از آن دوری کنید را متذکر می شوند تا یک ازدواج پایدار و مملو از عشق داشته باشید.

1 - دلیل و برهان را کنار بگذارید.
زندگی، میدان جنگ نیست. نه تنها این کار باعث از بین بردن احساساتتان می شود بلکه حتی همسرتان به طرز زیرکانه ای می فهمد که احساساتش برایتان مهم نیست.

ali بازدید : 234 سه شنبه 04 آذر 1393 نظرات (3)

چگونه لب بگیریم؟

 

 

 

 براى ياد گرفتنه لب گرفتن و بوسه فقط  كمی تمرین لازم است .

 

برای تمرین هم به یك شریك لازم ندارید ؛


به ادامه ی مطلب مراجعه کنید


ali بازدید : 220 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

فرستادن اس ام اس بدون افتادن شماره


این کار فقط برای گوشی هایی امکان پذیر است که دارای قابلیت Email getway باشند پس هر دو گوشی فرستنده و گیرنده باید دارای چنین قابلیتی باشند

گوشی هایی که دارای این قابلیت هستند

W800 , W810 , .....

به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

ali بازدید : 104 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

کدهای مخفی سیم کارتهای اعتباری و دائمی ایرانسل


همونطور که میدونید اوپراتور دوم تلفن همراه با اومدنش سرویس های نسبتا خوبی را برای کاربرای خودش فعال کرده ، که با وارد کردن کدهایی میشه آنها را فعال نمود . کدها سیم کارت های اعتباری و دائمی متفاوت هستند ، که در زیر همشونو می بینید ...

توجه کنید این کدها همه از زاست به چپ می باشد.

سیم کارت های دائمی :

*130*1#

برای مشاهده ی صورت حساب خود (بدهی)

*130*3*1*1#

ali بازدید : 120 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

 آموزش بازیابی شماره سیم کارت گم شده ایرانسل


مراحل این کار:



۱-خرید یک سیم کارت اعتباری
شما یک سیم کارت اعتباری جدید می خرید و کد زیر رو در اون وارد می کنید.(این روش را هم برای سیم کارتهای دائمی و هم برای سیم کارتهای اعتباری می توان بکار برد.)

ali بازدید : 100 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

آموزش کامل ثبت نام در لاین(line)

آموزش کامل ثبت نام در لاین:

۱ - ابتدا با دانلود و نصب نسخه متناسب با گوشی هوشمند خود:


۲ – پس از دانلود و نصب نرم افزار، با شکلی شبیه شکل زیر مواجه می شوید:



به ادامه ی مطلب بروید

ali بازدید : 231 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

غیر فعال کردن اس ام اس های تبلیغاتی 8282

چند وقتی هست که ایرانسل از طریق شماره 8282 شروع به ارسال پیامک های تبلیغاتی کرده است و این

اس ام اس ها اکثر کاربران این خطوط را کلافه کرده است.

درباره ما
با عرض سلام به همه بازديدكنندگان عزیر.............................................. به وبلاگ خودتون خوش آمدید لحظاط خوشی را برایتان آرزو میکنم............................
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 337
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 142
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 142
  • بازدید ماه : 5,593
  • بازدید سال : 19,239
  • بازدید کلی : 230,106