loading...
جدیدترین بازیها, نرم افزارها,اهنگ ها, فیلم ها
ali بازدید : 100 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

آموزش کامل ثبت نام در لاین(line)

آموزش کامل ثبت نام در لاین:

۱ - ابتدا با دانلود و نصب نسخه متناسب با گوشی هوشمند خود:


۲ – پس از دانلود و نصب نرم افزار، با شکلی شبیه شکل زیر مواجه می شوید:



به ادامه ی مطلب بروید

ali بازدید : 141 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود چت LINE مخصوص کامپیوتر

خب خب خب، دیگه نیازی به  نصب برنامه های شبیه ساز آندروید ندارید، چرا که وب سایت LINE نسخه ویندوز برنامه چت صوتی و تصویری لاین رو منتشر کرده است. کافیه در ادامه این مسنجر چت محبوب یعنی LINE رو دانلود و نصب نمایید. تست شده به روی ویندوز7


جهت ورود به برنامه LINE ابتدا نسخه ویندوزش رو که پیوست کرد ه ایم دانلود کنید  و در انتها همانند سایر برنامه ها از طریق ویزارد مربوطه اونو نصب کنید.


برای دانلود نرم افزاربه ادامه ی مطلب بروید

ali بازدید : 131 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

سرعت دانلود را تا %500 افزایش دهید + دانلود نرم‌افزا


نرم افزار Internet Download Manager یک ابزار قدرتمند برای مديريت دانلود می‌باشد. شتاب دهنده این برنامه یکی از بی رغيب ترين ها می‌باشد كه با آن شما می‌توانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنكردی از اينترنت دانلود كنيد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ نرم‌افزار Internet Download Manager یا همان (IDM) یکی از محبوب‌ترین و البته قدرتمندترین نرم افزارهای مدیریت دانلود در سراسر جهان به شمار می‌آید که توانسته کاربران بسیاری را به خود جلب کند.

این نرم افزار سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد و قبل از شروع دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند و هر قسمت را به طور جداگانه دانلود می کند که این عمل باعث افزایش سرعت دانلود می‌شود. اگر هنگام دانلود فایل، اینترنت شما قطع شود جای هیچگونه نگرانی نیست چرا که ادامه فایل را بعداً می‌توانید دریافت کنید.

ali بازدید : 61 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

حذف پس زمینه از تصاویرها باPicture Cutout Guide 3.2.3

Picture Cutout Guide نرم افزرای است که میتوان با کمک آن اشیا را در عکس حذف کرد. ممکن است بخواهید یک فرد را یک شی را از یک عکس حذف کرده و عکس تان را به شکل دلخواه ویرایش کنید. به کمک نرم افزار Picture Cutout Guide می توانید به سادگی به صورت کاملا طبیعی اشیا را از عکس ها حذف کنید. امکان مهم دیگری در Picture Cutout Guide گنجانده شده است که با آن خواهید توانست بخشی از یک عکس را از آن جدا نموده و بر روی تصویری دیگر بگنجانید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Picture Cutout Guide:

- محیط ساده و کاربر پسند
- امکان نصب آسان و سریع
- کم حجم و قابل اجرا بر روی پائین ترین سیستم ها
- امکان جداسازی تصاویر از پس زمینه آنها
- دارای فیلم ها و نمونه کارها جهت آموزش شما
- امکان مشخص کردن مرز اشیاء
- حذف پس زمینه بصورت پاک و ساده
- امکان مونتاژ تصویر
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز ۷
- و …
منتظر نظرات و پيشنهادات شما عزيزان هستيم

ali بازدید : 324 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود کتاب 21 نکته در طراحی بنر

.:: صفحات : 53 صفحه | زبان : فارسی | فرمت : PDF ::.

بنر های تبلیغاتی نقش مهمی در تبلیغات اینترنتی دارند و تاثیر گذاری آن ها به طراحی و گرافیک بنر بستگی دارد  که با رعایت نکات مهم و اصولی در طراحی بنر میتوان تاثیر گذاری آن را بیشتر کرد. با تبلیغات بنری در فضای اینترنت شما می‌توانید به دو هدف مهم نایل گردید: افزایش فروش و آگاهی در مورد برندتان در این نوع تبلیغات ، طراحی بنر جزء مهمترین بخش‌ها است، فرایند تولید یک بنر خوب از طراحی هنرمندانه یک پیام آغاز می‌گردد، این طراحی  می‌تواند پیام را به شکل قوی‌تری نمایش دهد.

ali بازدید : 112 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزاری برای تقویت سرعت اینترنت + دانلود

 


cFosSpeed نرم افزارهای متعددی برای بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت ساخته و عرضه شده اند که بدون شک cFosSpeed یکی از بهترین آن ها می باشد .

این نرم افزار با بهینه سازی تنظیمات ویندوز باعث می شود تا با حداکثر سرعت داده ها در بین کامپیوتر شما و شبکه ی اینترنت رد و بدل شوند .

این افزایش سرعت با توجه به نوع اتصال شما مانند دیال آپ ، ADSL ، مودم DSL ، جی پی آر اس و غیره متغیر است ولی در تمام حالت برنامه حداقل پینگ را برای شما بدست می اورد.

ali بازدید : 695 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نسخه نهایی ویندوز ۸٫۱ – Microsoft Windows 8.1 AIO 7in1 x86/x64 Feb 2014

|نسخه نهایی ویندوز ۸.۱ به همراه فعال ساز رسمی ویندوز، آپدیت فوریه ۲۰۱۴|

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

 

جهت دانلود این نسخه از ویندوز 8 در دو نسخه 32و64 بیتی به ادامه مطالب مراجعه کنید...

ali بازدید : 76 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (0)

جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت با نام Nero 2014 Platinum 15.0.08500 Multilanguage

 

Nero هنوز هم یکی از تواناترین مجموعه‌های نرم‌افزاری رایت انواع دیسک‌های سخت می‌باشد و اکثر نیازهای کاربران کامپیوتر را در بخش خلاقانه‌ی خود قرار داده است (که شامل ویرایش ویدیو و انتشار آن، اسلایدها و … می‌باشد)، اما بیشتر بهبودهایی که در نسخه‌ی ۲۰۱۴ آن وجود دارد در بخش استفاده از نرم‌افزار است. از جمله‌ی این بهبودها می‌توان به انکود سریع‌تر، پخش همزمان ویدیوها بر روی تلویزیون، و پشتیبانی بیش از ۴هزار ویدیو می‌توان اشاره نمود. ماژول‌های دیگر نرم‌افزار ظاهری مدرن را دارا شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بخش Nero MediaHome اشاره نمود که یک کتابخانه‌ی رسانه‌ای بسیار عالی و پخش‌کننده‌ای قدرتمند برای ویدیوها، آهنگ‌ها و تصاویر شما می‌باشد. برای مشاهده‌ی آموزش نصب این نسخه از نرم‌افزار و دانلود آن از وبسایت پی سی ولی می‌توانید به ادامه‌ی مطلب مراجعه نمایید.

 

 

 

 

 

 

ali بازدید : 97 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار قدرتمند مشاهده فایل های پی دی اف Adobe Reader XI 11.0.6

Adobe Reader XI نسخه رایگان شرکت adobe جهت نمایش فایل های PDF و قابلیت های درون آنها می باشد. این نرم افزار بسیار قدرتمند جهت نمایش فایل های PDF و پرینت گرفتن آنها می باشد. مهم نیست که درون فایل PDF چه محتوایی وجود داشته باشد ، از متن گرفته تا عکس ، ویدیو و دیگر فایل های مالتی مدیا درون فایل PDF در این نرم افزار به نمایش در خواهند آمد. همچنین این نرم افزار امکان نوشتن بازخورد و یادداشت را در کنار خطوط و کلمات به صورت کاملا واضح بدون قرار گیری در دیگر قسمت های متن فایل PDF فراهم می کند تا دیدگاه های لازم برای متنی خاص را بتوان درون فایل پی دی اف مشخص نمود. این نرم افزار با داشتن قابلیت هایی به نام Protected Mode و Enhanced Security کاربر را مطمئن می کند که فایل PDF در حال مشاهده حاوی انواع ابزارهای مخرب جهت نفوذ به سیستم نیست و بدون مشکل و امنیت خاطر مشاهده فایل را انجام میدهد. این نرم افزار جهت مطالعه و مشاهده فایل های پی دی اف امکانات بصری فراوانی را فراهم آورده است که نمایش به صورت سه بعدی و تغییر اندازه از ساده ترین آنها می باشد. 


ali بازدید : 148 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار ترجمه برای تبلت و گوشی های اندروید

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰,۳٫۰ و بالاتر

Word Lens v1.2.2 نرم افزاری عالی جهت ترجمه لغات انگلیسی به زبان های دیگر است. تنها کافی است نرم افزار را اجرا کرده و دوربین تلفن همراه خود را روی یک کلمه خارجی  نگه دارید تا ترجمه آن عبارت بعد از چند لحظه در همان مکان نمایش داده شود. اگر کلمه ای را تایپ کنید نرم افزار قادر به ترجمه آن نمی باشد.هم اکنون این نرم افزار را به طور رایگان دانلود کنید.
زبانهای قابل ترجه جفت زبان های موجود:
+ انگلیسی به اسپانیایی
+ انگلیسی به فرانسه
+ انگلیسی به ایتالیایی

Rating: 3.8/5 (25 votes cast)
ali بازدید : 210 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار آفیس برای اندروید

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
Quickoffice v4.0.120 از نرم افزار های مشهور اندروید که تا به حال نسخه های مختلف ان برای سیستم عامل های مختلف ساخته شده است.با دانلود این برنامه می توانید مایکروسافت آفیس را با کیفیت هر چه تمام تر به اندروید خود بیاورید و فایل های ورد,اکسل و پاور پونت را با ان اجرا کنید.علاوه بر این پشتیبانی از فایل های pdf نیز در این نرم افزار کاربدی گنجانده شده است. دانلود این نرم افزار را برای گوشی یا تبلت اندرویدی شما پیشنهاد می کنیم.

در اینجا برخی از امور را کا قادر به انجام آن ها هستید را آورده ایم :

- ایجاد، ویرایش و به اشتراک گذاری فایل های آفیس مایکروسافت ® (’۹۷ – ’۲۰۱۰ )
- دسترسی و به اشتراک گذاری فایل از طریق گوگل درایو
- ویرایش و بررسی املا اسناد در
- به روز رسانی فرمول در صفحات گسترده
- ویرایش  با ارائه گوشی های هوشمند خود
- اضافه کردن یادداشت و علامت گذاری فایل های PDF
- دسترسی به Dropbox ، Evernote، Egnyte و SugarSync

Rating: 4.0/5 (231 votes cast)
ali بازدید : 142 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

 

آموزش کار با نرم افزار Wechat

همانطور که می دانید نرم افزار وی چت قابلیت ارسال پیام کوتاه رایگان، ارسال پیام صوتی، مکالمه صوتی و تصویری (تماس تلفنی ویدیویی) مجانی را فراهم می کند و این روزها از نرم افزار مشابه خود یعنی وایبر محبوب تر شده است. با دانلود و نصب نرم افزار wechat  می توانید با لیست تماس گوشی موبایل خود رایگان ارتباط sms یا تلفنی برقرار کنید، فایل عکس و فیلم برای یکدیگر بفرستید و … البته لازمه آن اینترنت است و طرف مقابلتان نیز می باسیت نرم افزار ویچت را دانلود و روی گوشی خود نصب داشته باشند. 

ali بازدید : 94 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

آموزش کار با نرم افزار Wechat

خیلی از دوستان و بازدیدکنندگان با کار با برنامه Wechat مشکل دارن. و خیلی ها با وارد شدن به این برنامه و یا بازیابی اکانت قبلیشون مشکل دارن. امروز تصمیم گرفتم آموزش مختصری رو بصورت تصویری در مورد کار با نرم افزار Wechat بنویسم تا بلکه مشکل برخی از دوستان رفع بشه. با ما باشید در ادامه مطلب …

ali بازدید : 163 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

بادو Badoo یک شبکه اجتماعی بسیار محبوب در جهان است 150 میلیون کاربر این شبکه  اجتماعی گواه این ادعاست.  روزانه یکصدهزار نفر در این شبکه عضو میشوند .کاربران میتوانند علایق خود را به اشتراک بگذارند اطلاع از علايق ديگران و يافتن نقاط مشترك همچنين آشنايی با افرادی كه از نظر شغل ، وضعيت اجتماعی و محل سكونت با شما اشتراك دارند از ديگر كاربرد های اين نرم افزار می باشد. با این مسنجر میتوانید با نزدیک ترین افراد به محل شما و یا هر کجای دنیا به راحتی ارتباط برقرار کنید و آشنا شوید.

درباره ما
با عرض سلام به همه بازديدكنندگان عزیر.............................................. به وبلاگ خودتون خوش آمدید لحظاط خوشی را برایتان آرزو میکنم............................
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 337
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 149
  • بازدید ماه : 5,600
  • بازدید سال : 19,246
  • بازدید کلی : 230,113